onsdag 19 september 2012

Mitt i veckan och paket!!!

Onsdag och mitt i veckan! Solen lyser och det är varmt...eller inte....spö regnar och kallt, kom precis hem och hann bli genom blöt från perrongen till bilen =( SUCK!! Inte kul att hör att det är närmare +40 i Turkland där päronen är....
Mår bättre i huvudet idag än igår, det var inte roligt någonstans, har aldrig i hela mitt liv haft en sådan hemsk huvudvärk ever! Vill aldrig mer ha tillbaka!
Igår fick vi även långväga besök från Colombia!! Magnus syster hälsar på lite under veckan, super skoj!!
Idag dissar jag personer som slänger ur sig grodor utan att veta bakgrunden och
hissar hösten, för nu lyser solen igen =)

Må väl där ute!!!


Inte alls roligt igår....=(


Fick fin choklad av Marie! =)


Och en inspirationsbok, nu får vi kanske ta en resa till Colombia!


Hämtade Buzzpaketet!!!


Som innehöll massor av AirWick!!


Snabbt öppnat och nu testar jag nere i badrummet!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar