söndag 2 september 2012

Eländes Söndag

Ja det kan man väl kalla denna dag?
En 13 åring som blir mördad i Sverige... vart är världen på väg?
Och vi som skulle ha mysiga dagen med brunch och promenader på Söder... Blev kvar i sängen...om jag inte varit i badrummet....började igår kväll med kramper i magen...sen har jag då som sagt sprungit till badrummet så fort jag försökt dricka något....Vi har ätit likadan mat och Magnus är pigg som en nötkärna...Kanske är det katarren som gjort sig påmind igen....mår fortfarande illa och men har lyckats äta smått i omgångar.....
Skönt att vara ledig imorgon, ska i och för sig till tandläkaren och frisören, men det ska bli skönt endå.

Kraam på er, ska försöka få i mig liiite kokt mat nu...

Såhär har jag kännt mig sen igår.....

Ser ut som en mysig idyll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar