tisdag 11 september 2012

11 September

Ja denna dag ger många minnen...både trista men även roliga.
We will never forget 11 September 2001, att någon ville styra in flygplan i NY´s twin tower... Tänk att stå där och se det komma, shit säger jag bara....
Sen att människor springer runt med kniv på varuhus i Sverige..för att mörda en kvinna som var ute för att shoppa...att det sen var Anna Lindh,
Att man inte redan då förstod att detta datum var värre än fredagen den 13:e.....

2006 så var min första dag på dagens jobb och det har hänt mycket på 6 år, som sagt hur många chefer har man inte haft? Snart är nr 7 på G from måndag..sen kommer kanske nr 8 inom en månad eller två.
Cheferna har både varit toppen och mindre bra... och omorganisationer...det gillar man! Nr 3 eller är det nr 4 som är på G?
Att sen jobbet kunde vara som en skola med mobbing, det visste jag inte 2006 men 2012 så vet jag!!

Jag är glad att jag träffat så många underbara personer under dessa 6 år på företaget som förgyller min dag och gör mig stark, det är dom personerna som gör att man imorgon börjar på år 7.

Denna dagen kommer alltid att vara speciell...och jag tycker nog mer om fredagen den 13:e än 11 September!

Ta hand om er!


We will never Forget 9/11


Denna kvinna hade blivit något stort!


Med vänner blir man stark!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar