söndag 27 maj 2012

Söndagkväll igen!

Så var det söndagkväll igen...tiden går så snabbt hela tiden...
Den här veckan och helgen har det hänt en hel del och jag orkar bara ta upp dom positiva sakerna just nu, även om det finns saker som jag borde ventilera som tynger mig rejält och gör mig ledsen....

Det har varit kanon väder hela veckan och vi har försökt vara ute mest hela tiden på ledig stund.
Har varit iväg på konferens,varit på maraton tandläkarbesök x2, haft årsmöte, umgåtts med vänner och sett Loreen vinna ESC!! =)

Bilderna får avslöja mer...

Ha det bra där ute och ta hand om varandra!!! <3

Den bästa grillar korv till middag =)


 
En morgon såg jag dessa affischer på bulldogar hänga ut genom fönstren...
Var på Skrapan..inte så bra zoom på kameran..=)



Urgod!! Speciellt när man har svårt att tugga efter tandläkarbesök.....


En god latte efter en härlig middag!


Undrar var det blir för blomma...spänningen är olidlig =)


Ibiza softar på altanen när jag jobbar....avis!!!


Härlig utsikt på Villa Fridhem


Frukostdags...utomhus!!!! 07.00!!!


Lunchkaffe i soolen!! Gött!!!


Härliga gula fält...sommar!!!


Middag i min ensamhet fredagkväll...Gott var det!


Köpte denna fina lykta....


och dessa underbara smycken! från Lotta Design


 
Lördagssoft på balkongen!


Gripande reportage i DN Söndag...jag följer Elisabeth,
läs mer om henne HÄR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar