måndag 4 juni 2012

Måndag och ledig!

Idag är det måndag och jag är ledig...skönt! Imorrn med sen är det röd dag på onsdag =)

Men den här helgen blev inte alls som jag tänkt mig.... ska nog sluta hoppas på för mycket...
Kyla, regn och elände.... Tack fínaste Sara & Hans för ert umgänge igår <3

Det jag vet är i alla fall att cancer är det vidrigaste ordet som finns! Kan man inte bara utrota fanskapet?!
En vän hemmavid och en fin tjej jag följer...säger bara bläää!! Det lilla jag kan göra är att skänka ett bidrag till Barncancerfonden, och det kan du med! Här är Tigrinnans insamling.

Ta hand om er därute <3

Avslutar med lite bilder....


Köpte denna fina lampa på Ikea


Såg denna underbara klänning på jobbet =)


Och denna bil i köerna...Barcelona-Nordkap var deras resa....


Brunch på Långbro Värdshus


Spännande läsning under helgen och idag!

Hade storstädning inkl diskning så jag kunde fylla på med nya teér =)


Och lite lessen shopping......

Till mig & mammsen


till  mig


till mig....tänkte jag skulle vara lite "på" för fotbolls-EM...tycker det är blaj....
inget går att planera närmasta 3 veckorna om man är sambo med en fotbollsnörd....

och han fick dessa!! Blev han glad? NEJ!! Så presenten var bortkastad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar