måndag 14 maj 2012

Cypern!!

Ja då är vi på Cypern och det är heeelt underbart =)
Hotellet är kanon och vi bor högst upp med utsikt över pool och hav!
Har lyckas med både myggbett och bränt mig, så det är som det ska vara =)
Nu blir det härlig frukost och ytterligare en dag utomhus med sol, bad och värme!!

Må väl och ha en härlig måndag och vecka =)


Bestämde mig för att köpa Taj Sunset..men eftersom Escada fyller 50 år i år så hade
dom 3 olika favoriter, så det blev denna =)

Magnus somnade direkt när vi kom ombord.....


men vaknade till när Champagnen kom fram =)


Vårat hotell!! Vi bor i den högra delen högst upp =)


Välkomstpresent på rummet!



Snyggt designat badrum =)



Promenad på en av flytbryggorna



Semesterdrinken...Cosmopolitan!




Magnus läser.....



Jag vilar i skuggan...lovar..är inte randig =)




En båt utanför hotellet



Fina blommor



Härliga Apelsinträd!!



Och betten...som vanligt...kliar som F-N, tur det finns medel för det =)



Testade detta...huuua..vete tusan om jag gör om det...
funkade så länge man inte tittade på dom.....


Dom tyckte iaf om mina fötter =)



Relax på Koi med drink och vattenpipa!



Atomsfär vid Koi, ligger vid havet så man hör vågorna =)



Myyys!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar