måndag 26 september 2011

Vilken dag!

Holabandola vilken dag det blev!
Min härliga vurpa i fredags har gjort sig påminnd hela helgen så ryggen och jag har inte alls varit överens,
Idag var det måndag igen och en hel dag att jobba...dvs att vara uppe...slutade med värktabletter och ett besök hos naprapaten....Ingen härlig upplevelse!! Tårar och en sambo som garanterat har ont i fingrarna...men skönt att det inte var någon disk som var fel i alla fall...utan bara muskler som hade fått sig en rejäl känga.
Björn berättade efter sin behandling att ont kommer du nu ha efter detta i ca 1-2 dar sen borde det börja vända...men helt OK om ca 5-10 dar...GAAAAAAA palla!!! Behöver jag säga att det är återbesök på torsdag? Hursom när det gör som minst ont är när man rör på sig så jag lär få gå runt runt runt på jobbet denna vecka, lukta tigerbalsam och rätt som det är göra mina övningar =)
Promenerade efter besöket, fick inte sitta still efteråt... så jag gick mot Västermalmsgallerian och tröstshoppade te på favvo Bönor & Blad och sedan till St.Eriksplan till Chokladfabriken =)  för att sen ta bussen hem.
Snart dags för en kvällspromenad!

Må väl! och passa er för underlaget!!


Visar att även snygga män kan ha ont =)



Naprapaten som faktiskt var snäll =)


Gott te!!


och mumsiga chokladpraliner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar