torsdag 15 september 2011

Tidig morgon

Sitter på tåget på väg till Götet...skulle fixa en jobb grej men helt plötsligt så var jag error och fanns inte...hmmm...hade datahaveri igår så jag får vänta tills någon är på plats... först om ca 1 timme.....
Funderar på varför inte SJ´s personal kan vara lite trevligare, min servicekänsla gen mår dåligt när man inte ens kan säga "God morgon" när man vill se biljetten...men det var jag och en till som överrumplade henne med Godmorgon!!!

Igår var jag på förhandsvisning av filmen "Niceville" och jag tror nog att det är en av dom bättre filmerna jag sett på väldigt länge, den berörde på både gott och ont, hade mycket skratt men även lite sorg, säger bara SE DEN!!

Nu kommer frukosten...

See U!!! =)

för SJ´s trötta personal


Niceville, eller The Help som den heter...SE DEN!!!!



Frukost...inte så här idag..men imorrn kanske =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar