måndag 19 september 2011

FörkylningsXXXX!!

Gillar inte förkylningar.....
Idag har mer än halva styrkan i min lilla grupp dykt ner i träsket.....
På eftermiddagen var det bara jag kvar....men min härliga såkallade förkylning som hållit i sig i ca 4 veckor ger inte riktigt med sig och dom sista dagarna har jag varit mer frusen och varm om vartannat,huvudvärk,snorat och ont i hela kroppen...Knas som man är så är det tabletter man knaprar på för att orka med dagarna...
Jag har ialla fall nu tagit ett härligt varmt bad och min favvodrink =) Riven ingefära med pressad citron i hett vatten!! Dunderkur!!!

Sen är ÄNTLIGEN jakten över!!!! Snälla svärfar hämtar upp stolarna + bord i Halmstad =)

Nerbäddad för att se på Idol och kryar på mig.....

Prosit på er!


Ingefärsdrink!



Ingefära!!!!


Ellen för 8pax fixat!!!!


Snart...snart är vi här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar