onsdag 26 november 2014

Zzzzzzzz

...står inte för Zlatan utan för trött.....imorse blev det uppgång kl 04,15.... Wilhelm har ju sovit middag idag men inte jag, men det känns inte långt till sängen just nu...
Normalt sover han bra, men det är som sagt troligen tänder på G och då blir han ju lite knas, men vem skulle inte bli det när det smärtar i munnen för tandsprickning?
Idag har vi då mest slappat, men även prommat, fast sikten var noll pga dimma,  putsat fönster och fixat med adventspynt. Försöker slå mitt rekord från förra månaden i promenader och det kanske lyckas...återkommer närmare helgen, har tom söndag på mig, fast då blir det nog inget =)

Nu ska jag läsa några rader....innan jag somnar =)

Må väl & Ta hand om er <3


Denna ska vi se om vi hittar på Cooponline =)


Vägrar sova middag i sängen....


Glädje post-it <3


Vacker sol igår....


Skit ont!!! Så undvik att skära er på mannens rakhyvlar som han slänger snällt....NOT!



Tröttis redan vid 08 när man vaknar 04.15 <3


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar