fredag 28 november 2014

Black Friday?

Vilket ord...Black Friday, vet inte hur många mail jag fått angående reor för att det är Black Friday idag, konstigt i alla fall.... men passar på dagens Idol...så ledsamt program då Tristan gick bort i veckan, varför ska alla unga dö just nu? Nää fyyy säger jag bara.
Imorrn blir det mys på Söder och på Söndag bär det av till Falun på dop =)
Ska hinna baka lite också =)
Har äntligen fått svar på mina "hudprov", och jag har reagerat på något i luften...nähä!! jaja mer än så visste dom inte, såg att det påverkar kroppen i alla fall...får vara kvar 6 månader på KS i fall det dyker upp igen....så ingen vårdcentral om det kommer tillbaks....

Må väl & Ta hand om varandra <3


Mitt hjärta <3


Granar på rad =)


Åka pendeltåg!!! =)


Fick äran att hänga med på "Livet är en Schlager" igår, var helt underbart!! Bästa Musikalen jag sett!!


Spanar =)


Ensammiddag som Anders Timell skulle sagt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar