onsdag 11 juni 2014

Mitt i veckan!

En dag mitt i veckan, en onsdag, 11 Juni 2014.... Helt okej väder och helt okej med aktiviteter...
eller aktiviteter... tasigikragenochkollaupp japp det var det jag gjorde i måndags hos läkaren, kollade upp en knöl som har växt, och mer under senaste året, så idag var det dags att, som det så fint heter, punktionera denna knöl, nu återstår bara en väntan och miljoner tankar innan provsvaren kommer... Det konstiga är ju att det gör inte ens ont, eller nu gör det ju det, har ju grötat i den idag...
Har googlat massor men känner mig inte rädd eller så, man tror att det kan vara en nervknut, men eftersom jag inte har ont... som sagt återstå att se tills "vätskan" är analyserad!

Må väl <3



På pendeltåget i rusning....


Entrén till Sveriges första Cancercentrum...


pistolen som används...det känns efter 3ggr....



Inte så stort på bild som tur är =) Och snyggt plåster!!


Gott i värmen!


Hittade en snygg överdel som matchar mina nya byxor!




och en snygg klänning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar