onsdag 18 juni 2014

Besked!

När man lämnar prov osv så vill man ju ha besked så snabbt som möjligt, fast att man vet att det kan ta tid....Jag tog ju prover i Onsdags och sen har jag glömt bort det där i helgen och sen i måndags så hade jag missade samtal från min läkare...Ringde upp och de ville boka en tid...inte bra tänkte jag... hon ringde inte själv utan en sköterska ringde så jag ringde upp henne på telefontiden själv...
Det är ju så att de vill inte berätta allt via telefon, vilket jag tycker är en BRA policy, men nu är jag i Dalarna och vill inte åka hem "bara" för ett besked av något slag....
Så jag fick det via telefon... man kan kalla det "tumör" men det är ett laddat ord och många förknippar det med cancer och död, så är inte fallet!!
Denna "sak" är godartad, så just nu är jag remissad till Neurokirurgen och får se först där hur man tänker gå vidare eller ej...så fortsättning och väntan med besked följer....
Så nu är jag på paradiset och bara slappar =)

Såå Ta hand om varandra <3

Hästarna vilar sig i hagen <3


medan vovven inte vågar gå ut =)


Wilhelm får träffa hästarna =)


men tycker gräset är mer intressant!


Sambon vilar sig <3


medan trollet spanar på mamma =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar