söndag 23 mars 2014

Fix =)

Idag har vi fixat lite och så har jag pysslat lite både idag och igår =)
Igår var vi i stan på en härlig promenad och idag ett effektivt besök på Ikea, tog inte ens en timme från dörr till dörr =), vi bor bara 10 min ifrån =)
Nu ska jag "baka" upp jästen så det blir frukostfrallor imorrn och sen Söndagsmiddag, imorrn ny vecka med många möjligheter!

Må väl & Ha en skön Söndag!

Igår morse hade vi nybakat & hembakat till frukost =)


Lite shopping i stan!


En liten slurk och en grönsakskick!


Lite vila på ett hotell, golatte till mig, öl till sambon & blöjbyte till kidden =)


Shoppingen =)


Sydde en typ av skallra och en napphållare!


Mys på morgonkvisten!


Goglass från McDonalds!


Köpte en kudde till vagnen på Ikea för dyra pengar ;-) den var ful så jag sydde ett örngott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar