måndag 17 mars 2014

Annorlunda helg!

Blev en helg som vi skulle göra massor på, barnvakt och hundvakt….
Besöket kom på fredagen och vi åt god middag….men 3 av 4 blev typ magsjuka eller förgiftade =(
Så lördagen blev ingen dag/kväll på stan utan hemma i soffan, jag orkade hålla mig vaken under "smartare än en femte klassare" men sen så var det kört.
Roligare igår då vi var i Täby på shopping medan sambo och pappa var på bandyfinal!
Alla var friska och krya, ja förutom lite förkylning =)
Idag blev det dock tomt i huset då sambo åkte på jobb och föräldrarna hem till Dalarna.
Nu ska jag se på veckans höjdpunkt "Tjockare än vatten", dock är jag så trött så jag kräks snart…det här med att ändra i bebisen mat är inte skoj!

Må väl alla och ha en fin vecka <3

Gjorde klart pysslet ;-)


En snygg napphållare!!


Älskar sina fötter =)


Men det här med puré….bläää säger iaf mamma… ;-)


Vintern kom tillbaka!


Mys med Stampe <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar