tisdag 18 december 2012

Stress & Stress

Stress...Stress är en reaktion för att överleva...är bra i viss mån men kan bli riktigt elak....varför fick inte stress pepparkakor för att bli snäll??
Ja ja hur som gick jag hem tidigare idag, har massa timmar att ta ut så jag tänkte fixa lite hemma...
Så nu har jag tvättat, plockat undan tvätt sen tidigare, dammat, lagat dammsugaren!!!! så jag har städat...plockat här och där, bakat risbräck...så nu sitter jag i soffan med en välförtjänt kopp te med smak av julen!!
Å allt innan min "normala" hemkomst... =)
Hade tänkt gå på The Hobbit idag...men den är nästan 3 timmar...så då kommer man aldrig i säng..och jag har mycket att göra på jobbet... ska ha två jobb ett tag framöver...kanske enda fram till Februari 2013...
Så i julklapp har jag önskat mig extra timmar på dygnet och en massa ork och energi =)

Må väl! <3

Ser väl kanske inte ut såhär ännu ;-)


Fick en fin liten julblomma av sambon <3


Bak på G =)


Chokladen smälter.....


Klart!!! Kanske tar med till jobbet imorrn och bjuder.....


Får bli The Hobbit en annan dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar