söndag 30 december 2012

Så var 2012

Ja jag ska väl också tänka tillbaka på hur året har varit....både bra och dåligt kommer med....


- Att under hela året haft problem med magen...man visste inte vad det var utan kollade det mesta, tog till December innan det var dax för undersökning, detta efter X antal kurer av mediciner...Första svaret var sisådär, väntar fortfarande på resterande...



- Fina Farmor lämnade oss under hösten <3 Vi hade en fin dag i Dalarna den dagen hon begravdes <3



- Finaste vovven kunde inte berätta hur hon mådde så tur i oturen åkte vi in till veterinären och det blev en akut operation direkt och vi fick en gladare vovve =)


- Tandläkare...var och varannan vecka ett tag...men nu är det bra så håll i hatten!! =)



- Problem med konstiga sår under foten, tror att roten var från detta...så NO MORE fiskmassage!





- Semestern till Thailand!! Att jag varit så emot detta resmål...var sååååå underbart där!!!! Vill tillbaka ASAP =)



- Mysig semester på Öland, bara sambon, vovven och jag <3



- Favvobandet Nickelback kom till Stockholm och JAG var på konserten =)




- Många trevliga middagar på Bistron i Sjöstan =)



- Att jag har mina nära och kära  <3




Nu ser vi fram emot sista timmarna 2012 och tar nya starka tag 2013!!! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar