torsdag 1 november 2012

Nytt rekord...om HAN får bestämma =)

Igår tog Magnus rekord i antal LongIslandIcetea, hela 7 st...sen en dubbel whiskey på det, behöver jag säga att han inte har varit så alert idag?
Märkte också baksidan med Thailand..eller man får väl ta seden dit man kommer.... det vidriga finns även på vårat hotell...män som kommer hem med påverkade thailändska tjejer...mitt på dagen dessutom, det är bara så äckligt, gör att man bara vill spy!!
Jag hoppas jag inte behöver se det mera.... 
Min träningsvärk från yogan igår har plågat mig en del idag...men det blir nog ett pass imorrn för att få bort den =)
Det har även varit lite regn idag, eller 30 min åskskurar, ganska maffigt att se, kommer från ingenstans och sen bara försvinner =)

Må väl! <3

Mango&Ananasshake efter Yogan =)


Promenad efter stranden


Det är liite ebb och flod 

så båtarna går nog bara vissa tider på dygnet ;-)


Magnus på stranden


I väntan på middag!


Here we are =) Jag med "a night in Kamala" och Magnus med en av sina Longisland Icetea..


Frukosten bestod av detta....

Regnet på G från berget!

1 kommentar: