torsdag 22 november 2012

Mörker...

Shit var det är mörkt ute heela tiden..när kommer snön så det börjar bli ljust?
Jag vill ha snö NUUU!! För då är det mycket ljusare =)
Idag var det läskigt när jag skulle hem från jobbet...väntade på bussen....så kom den....samtidigt som en person gick över gatan på övergångsstället i svarta kläder, ingen reflex...pofff.... =(
Som tur var gick det bra...gångare och chaufför "bara" chockade, men det kunde gått riktigt illa =(
Vädret var som sagt mörkt och regn...Nu måste VI bli bättre på att använda reflex, för man syns som sagt inte i mörka kläder förrän man är i ljusskenet av fordonets lampor.....

Nää nu blire mys med ljus i soffan =) Dock själv...Magnus är på tur till Halland =) 

Må väl alla och PLEASEEEEEEEE använd reflex!!! <3



Använd reflex!!!


Myyys med lyktor!! Varför missade jag den vita på Ikea?


Kom ni ihåg att jag skrev att Danny gick mitt i vägen och blev fotad av Bingo?
Det här var tydligen resultatet!! Framsidan till singeln =) Synd dom inte tog bilden med våran Fåård =)


Magnus ska köpa hem denna från Cloettafabriken på lördag!!! MUMS!!! =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar