torsdag 28 juli 2011

Idag kommer päronen på besök =) Stannar hela helgen, ska skicka dom BAO på lördag, en julklapp som ska utnyttjas, jag hoppas dom tycker det ska bli skoj!
Igår var vi på en super duper trevlig middag hos Claes och Amanda, Tusen Tack för den goda maten och det trevliga sällskapet!! =)
Glad att jag körde igår..var liite för trött imorse, men börjar vakna till liv nu =)

Har en funderan på vilka vänner man ska ha eller har egentligen.....ibland önskar jag bara att endel av dessa "stockholmare" var som oss dalkullor och masar, lätta och förståliga! Hur svårt kan det vara att "dyka upp" =) Jajajajaja....

Have a nice Torsdag! Och imorrn ÄNTLIGEN Fredag!!!




Pappa & Mamma =)

Mina nya Carameller =) Fast jag gjorde "Make your own" så färgerna stämmer inte,
bild kommer på mina senare =)


Ett svårt begrepp för stockholmare....om den är spontan....;-)



Denna kvinna skrev en så jäkla bra artikel! Läs här!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar