tisdag 5 juli 2011

Allsång!

Ja det blev lite allsång när allt var klart idag och Ulrik Munther är ett namn man ska lägga på minnet, mycket bra låt killen sjöng och han har skrivit den själv!! Vilket talangbarn, bara 17 år!! Fast Håkan Hellström är ju min favvo =)
Ja det hände lite roliga saker idag =)
En överraskning som jag inte hade räknat med, men med alla plågor det orsakat mig så blev jag glad, ska nog köpa mig nått fint nu =) Gärna en dyrare väska...=)
Fika med härliga gänget på jobbet! och sen i väg med bilen...ja en självrisk dock men bilen kommer ju bli fin =) Blir dock lite problem v 30, men får väl jobba hemma eller vara sjuk....eller ta låååååååååååång luncher, tänker inte offra vovven för jobbet iallafall, är ju som att offra ett barn ;-)


Riktigt så illa var inte bilen... =)


Grymt god glass från Hemglass!!


Så mysig blev läshörnan =)


Och nya byrån blev perfekt bakom dörren!!


Välförtjänt mat från UsPizza och ett glas rött =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar