fredag 19 november 2010

World toilet day!

Jaha nu har toaletten en egen dag också.....tur är väl kanske det =)
2,6 miljarder människor är utan denna uppfinning...undrar hur dom gör när dom får vinterkräksjuka som jag har haft, för mig är då toaletten en dröm! 
Jag börjar i alla fall få hopp om livet och har börjat äta lite idag och det går framåt med stooora steg!
Tycker dock det är lite trist.....men som tur är så har jag världens bästa sambo som hämtade hem sällskap till mig på lunchen, och inte vilket som helst, en fyrbent sak =)
Så vi har myst och varit ute en sväng, var så skönt med frisk, kall luft!!
Nu blir det fredagsmys, med betoning på myyyys =)

Även elefanterna firar idag =)


så här har mina närmsta dygn sett ut....


så nu tänker jag tillbaka på detta...Kevin fotar Magnus.......


ett vattendjur =)


ett av husdjuren....


utsikten från balkongen......


kanske mer eller mindre bra utsikt =)



Nu blir det mys med denna tjej =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar