tisdag 9 november 2010

Vaknar till ännu en härlig dag =)

Nu är det morgon igen =) och idag ska vi försöka umgås med Kenny igen...gick inte så bra igår förmiddag... men när han hade lämnat oss så blev det iaf underbart väder! Härligt med värme och bad =)
Ha en bra dag alla som läser för det ska vi ha! =)

En dag såg stranden ut så här....



och palapas rasade ner....


så vi var vid poolen istället....


men det var inget bra alternativ...en vrickning med vänster fot gjorde att halva högra benet blev sårigt... tur det fanns snabba vänliga amerikanare som kom med handuk för att stoppa blodet och vatten för att göra rent..


så som plåster på såren GLASS!!!!!!!


fin dag vid stranden...men med tanke på såren så blev det poolen, salt i sår svider som f-n!


alla våra hotelldjur ville sola =)


och dom passade in i omgivningarna...


en Cosmo och en Manhattan..kolla in vänstra glaset =)


Magnus beställde en stor öl..fick 1L!!


medan andra fick normal mängd =)


Aruba´s best waitress Pilar! =)


Det blev lite shopping =)


och nu skvaller! och som jag tar hem..tror jag har en vän som vill ha denna =)

3 kommentarer:

  1. ha ha du är för go du Marie...brittiskt skvaller lever jag ju för,just detta nummer köpte jag dock själv i London...men TACK för att du tänker på mig! låter som ni har en helt underbar resa! kram kram

    SvaraRadera
  2. nej nu ser jag!!!...är ju People du köpt...jag köpte Hello!..förvirrande för dom har exakt samma bild på William och Kate på framsidan...denna blaska vill jag hemskt gärna ha om du orkar släpa hem den!...gulle dig!

    SvaraRadera
  3. njut av värmen de dagar ni har kvar...
    kallt här i nord...
    kram mam,pap

    SvaraRadera