söndag 4 maj 2014

35

Jaha då var man 35 då =) Känner mig dock mer som 85.... ;-)
Helgen har varit kanon, synd bara att den går så fort =(
Vi har kommit överens om en sak numera då vi har barn =)
När vi har folk som kommer och hälsar på hos oss och bor över så får dom numera vara obligatorisk barn och hundvakt =) Detta så vi får någon timme, eller timmar eller en dag utan barn =)
Vi hade en sådan dag i Fredags och det var jätte skoj, ja förutom att jag fick skavsår av skorna!
Sprang rakt in Mats Sundin och såg Malin Ewerlöf =) Vi drack goda drinkar på Grand och åt middag på Saddle & Sabre! Sjukt gott var det =) Dock hamnade vi hemma tidigare än planerat men vi började vid lunch så jag var helt slut =) Igår på självaste 35 årsdagen var det mys och pys med sambo,barn och mammsen i stan medan pappa var på hockey, sedan blev det grillmiddag hemma och tårta =) Och sen massa roliga presenter =) Presentkort, blommor, halsband, champagne, produkter från bodyshop!
Så jag ger helgen en 4 av 5 möjliga, vädret hade kunna gett det en 5:a, men det toppar jag om 5 år!!

Må väl & ta hand o er <3

Godaste tårtan =)


Middagssällskapet på fredagen <3


Gino, mycket gott!!!


Fick fina blommor =)


Testade Myllymäki´s chips, Mums!!


Lite presenter =) Halsbanden är så coola, är babyvänliga då dom är bitringar!!


Ett av Wilhelm´s favvoprogram, Keno!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar