lördag 19 april 2014

Sälen =)

Vi Påskar på i Sälen med underbart väder! Varmt och Gött =) har tyvärr agerat stoppljus idag då jag brände mig som satan igår, så nu är solskyddsfaktorn inhandlad!
Ställde mig på skidorna igår, första gången på länge...usch säger jag bara...var nära att bryta sönder dom och slänga dom i skogen, gick satans dåligt, spände mig från topp till tå, har blivit så skraj sen jag bröt foten =( blev väl 5st vurpor =( men men inget brutet i alla fall och det var en fin dag på fjället =)

Nu blir det mera mys efter en god påskmiddag!

Må väl <3


Vi vaknade till en Disneymorgon =)


Härligt med skidåkning trots vurpor och ont överallt!


Härlig bild på oss =)


Sedan bliv det grill.....


eller var det häxblandningen? ;-)


Ibiza fick en hatt =)


Vi shoppade loss lite, till bilen ;-)


Vi äter massa godis =)


och spelar spel =)


Tidigt på morgonen visar jag Wilhelm fina figurer =)


och idag blev det gofika =)


inhandlade denna, mitt krav om jag skulle vara ute mer denna Påsk =)



Solade liite mer ;-)


med dessa som sällskap!


Earth & Unta fick påskpresenter! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar