fredag 10 januari 2014

Guld =)

Jaaaaaa idag föll det, det vita guldet =)
Nu kanske det blir vinter, ska bli kallt i alla fall och det lilla som kom ligger kvar så det har blivit lite ljusare ute =)
Igår gjorde jag och Wilhelm en liten utflykt till mitt jobb, var jätte trevligt!!
När vi skulle hem så hade en elledning fallit över spåret i Karlberg så det tog en aningen längre tid då vi "bara" tog oss till Solna, sedan buss, promenad, tunnelbana och buss igen, tog 2 timmar… Wilhelm var trött efter alla intryck så han sov hela tiden, värre med mamman som var trött när vi kom hem och Wilhelm pigg..
Kollade Maria Wern, läskigt var det så jag kunde inte somna, fick läsa lite innan =)

Nu blir det en film <3

Må väl!

Mitt nya ifåneskal <3


På gymmet!


Mamma här är jag <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar