tisdag 19 november 2013

Skippar =)

Ja jag har faktiskt skippat tvn ikväll, håller på Portugal och Ronaldo och tror inte på Sverige, dom kan inte vinna så bye bye VM, slipper jag jobba i Juni ;-) Har myst i sovrummet med näst sista delen av Bron på svtplay, så helt tvfritt är det väl inte då ;) men har haft med Wilhelm <3 så det är bra med en pausknapp =)
Igår var det första gången i föräldragruppen, det var skoj! 8 bebisar var det, 6 tjejer och 2 killar, och ett par hade trillingar!! Hur coolt som helst =) Var i allafall ett härligt gäng =)
Idag har jag haft lunchdejt här hemma med Camilla som är en underbar mamma som bor här i Långsjö.

Nää nu blir det bok, känner att jag mest svamlar med datorn ;-)

Må väl!! <3

Såg denna i helgen, Full action från början till slut! Mycket bra!!


Pappa & son på skötbordet <3


Restaurang vid Långsjön, uselt take away kaffe =(


Lite gympa =)


Jag är söt när jag är snäll <3


Mammas goda, underbara och lätta fisksoppa!


Trött efter skrik på föräldrakursen <3


Muta nummer 1


Muta nummer 2


och vann gjorde Portugal & Ronaldo!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar