måndag 16 september 2013

Idag är det måndag och lite regn, har väl inte regnat på år och dar känns det som!
Igår var det då dags för återbesöket, gick helt okej, våran Wilhelm äter inte tillräckligt så nu blir det att öka på maten lite mer och ny koll imorgon, känns skönt att dom har sådan koll! Man får gå ner 10% och han har gått ner 6%,så han ligger inom gränsen =) vägde ju endel från början ;-)
Värre var det för mig...det här med eftervård kunde man väl pratat lite mer om, förstår inte varför det är sådant tabu kring det... blev skickad direkt till gynakuten för provtagningar och kontroll och fick med mig ytterligare 2 antibiotikakurer, så nu äter man 3 st.... ja ja någon gång blir det väl bra... men fick ju en 2:andra gradens förlossningsskada så jag är fortfarande inte så kaxig, men det är bättre än för 1 vecka sedan =) och väl värt det!!!

Må väl denna måndag! Vi ska bara mysa <3 <3 <3 <3


En stolt mormor & morfar kom förbi en stund på G till Dalarna =)


Våran Wilhelm blev 1 vecka i lördags, 22.46  =)


På G för återbesöket, underbart att kunna docka babyskyddet i chassiet!


Ytterligare nålar & provtagningar för mig...


sambon passade på att sova lite..... <3


älskade Wilhelm likaså <3

men ibland arg & lessen....


och bara njuter, Ibiza vaktar =)


Presenter från farmor & farfar!


En söt dräkt med öron =)


Fin bok från våran underbara grannfamilj!


Frukost till mig!! =)


Älsklingar som myser <3


Skatteverket är snabba på det mesta, men det var vi med! 
Ogift som man är så är det mammas Stjärna ;-)


Fina tavlor på barnbarnen hänger hos mormor & morfar!

1 kommentar: