tisdag 26 februari 2013

Solen försvann?

Hade hoppats det skulle vara sol idag med, men icke så nicke, mådde apa hela dagen igår så då kom jag tyvärr aldrig ut, får hoppas på bättre väder imorrn! =)
Vågen visar fortfarande minus...och det är inte bra, för en gångs skull när man inte vill gå ner i vikt så gör man det, har tappat ca 14 kg nu.... Äter och dricker det jag får i mig, men det jävla illamåendet och kräkningar vill bara inte upphöra =( Får väl tro på V20 snart då.... det enda positiva i det hela är ju att eftersom jag mår så dåligt så mår bebisen jätte bra =) Och det har vi sett på UL =)

Må väl <3



Kiwi! En sak som hjälper mot illamåendet!


Även saltlakrits!! Dock hade inte Ica hos oss den jag ville ha så det fick bli vrål!


Fina vasen från AsIF =)


Även denna =)


Blev 3 böcker på bokrean, läser ju en del just nu och jag hade ju inga böcker....


Ibiza letar efter husse, råkade säga det, som tur var så va han på G hem =)


Tyckte detta foto var så vackert så jag snodde det =), Hoppas du förlåter mig Jocke!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar