söndag 26 augusti 2012

Regn, regn och mera regn

Och så gick det X antal dagar igen....och endel saker har ju hänt sen sist.
Idag har det dock regnat å regnat, tur man hade saker att göra inomhus så man kan vara inne med gott samvete :-).
Imorrn börjar sista veckan i Augusti och det är mycket som händer denna vecka, börjar måndagen med att återvända till min tandläkare, fast å andra sidan är det skönt för jag har grymt ont i ena sidan :-(. Sen hoppas vi bra besked och sen på Onsdag så kommer nya sängen :-).

Skickar en tanke till Elisabeth's anhöriga....jag har följt hennes blogg och hennes kamp,
och igår vann cancern, säger bara Fuck Cancer!!!!

Lite bilder!!

Iphonen dog så jag fick använda min gamla SonyE, var en lycka när jag fick hämta ut den nya Iphone 4S =)


Fick in ett bra ord på WF =)

Kick-off vecka på jobbet och visning av våra produkter, Lotta fick testa på Calle!

Har killarna på bileftermarknad druckit för många öl eller är dom redan trötta?

Trevligt Nordiskt sällskap vid 3M.s 50 års fest!

Som hade första klassig underhållning av Wallmans på Turné


Hade en spontan middag där gästerna lagade maten =)

Och det smakade underbart!!!

Min hemmagjorda saft blev lyckad och god =)

Hade en trött hund som inte ville gå ut i regnet....

Sov på alla ställen i huset......

Medans mannen i huset sågade sönder gamla sängen....

Och sen skruvade vi upp gaveln, nu längtar vi efter sängen!! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar