fredag 20 april 2012

It´s Friiiday!!! =)

Fredag igen! Veckan gick fort som tur är...fast den började inte bra...och har väl inte gått jätte bra idag heller.....men jajaja det är ju iaf Freeeedag =)
Ryggen gjorde ju ont...vi har gått massor i veckan och åkte bil i massor i söndags, för att få värmen i sätet =)
Drog till Täby på en fika och övningar med bästa Sara!! Tack för dom!! De hjälpte!! =)
Tyvärr fick jag någon idiotisk biverkning så jag vaknade varje timme från 02.30 och mådde skit illa, trodde jag skulle spy i sängen, men det kom inget..förrän senare och då bara galla, gjorde djävulskt ont överallt inom mig och i ryggen...så måndagen var bara blääää! Sen i Tisdags tillbaka till tandläkaren oxå...bedövad resten av dagen, men turen var att jag fick behålla allt jag fick i mig =)
Och så idag som skulle bli en bra Fredag....
1, Skit väder ute, snö, regn och blåst
2, Datahaveri med jobbet med urgent saker...
3, Byte av bänkskivan...den nya är 8mm lägre!!! Fatta 8mm är mycket!! Men Janne & Patrik fixade det galant, till viss del...resten klart förhoppningsvis inom 2 veckor......

Nu ger jag upp!!!  Tar ett glas rött!!

Skål & Trevlig helg!

Rolig skylt i Täby =)


Spelade Rumble...men är inte så duktig.....


Tisdagsmat från Living!!! Jättegott!!!


Kvällstugg, annans, MUMS!


Nya väckarklockan.....troligen ett bo under taket...de vaknar när solen går upp...
och skiter som F-N!!!


Magnus bjöd på middag då han fått nytt jobb på H&M!!, Me LIKE!!!!


Ibiza förväntansfull på godis i Täby.... =)


Då var dom i gång....


Janne är bekymrad.....


och vad tror ni jag är?? WTF är mitt kök?????


Here it is =D.....jaja inte helt klart, saknas lister, inte limmat...
men snart så....inom en månad iaf ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar