måndag 22 augusti 2011

Sann pinsam historia.....Tacka fan för Iphone =)

åååå nu har det värsta som kunnat hända hänt...eller nästan i alla fall....

Jag var och tankade bilen på vägen hem....tänkte att jag tar kassa idag istället för kort som jag brukar göra... för att sen gå in och köpa något då jag var lite små hungrig.....
Tankade bilen full, går in och ska betala....då säger tjejen i kassan, "det är avbrutet köp pga hög limmit"...
Ohhhh my GOOOD vad gör jag nu...alla vet vad en fulltankad bil kostar idag... Står där och känner hur jag blir faluröd i ansiktet och sen säger jag att jag ska hämta min telefon...självklart får tjejen i kassan hela min plånbok med körkort osv som pant.....
Som tur är har jag en Iphone!! Tacka guuud för denna!!! och att man kan göra bankärenden =)
Så det var bara att föra över pengar till mitt vanliga kort och sen betala och se glad ut....men det var sååå pinsamt...och sen blev det massa köö...tänkte på vägen hem hur jag skulle ha löst detta om jag inte haft Iphone....går ju inte som hemma i byn, att man kommer in imorrn och betalar....Hade väl fått lämna bilen fulltankad som pant och gått hem =)

Ha en god kväll!!

1 kommentar:

  1. Ha ha ja detta hände mej oxå när vi var o stor handlade mat härom veckan o handlade över 3000 kr.. Inga pengar.. Så då tackade jag oxå Gud för min ajfån;)
    Kram K

    SvaraRadera