måndag 18 april 2011

KÄR!!!!

Japps så är det jag är KÄR och då menar jag inte i Magnus eller Ibiza, eller jo det är jag ju =) men jag har en ny kärlek.....min Iphone 4 <3 Looooove!!! =) =)
Den är bara såå bra och hjälper en sådan oteknisk tjej som mig med allt!! Förutom att laga mat ;-)
Så mitt tips till er som funderar....köp en!!! =D

Förra veckan blev det inte så mycket bloggande....var så mycket på jobbet att jag hade glömt vad vi gjorde i fredags....jag hade i alla fall bara somnat med kläderna på sängen och gick inte och väcka.....men nu är det ny vecka och Påsken står inför dörren! Vi åker upp till Dalarna på onsdag, ska bli sååå nice =) slappa och umgås med nära och kära!!

Nu ett till glas vatten efter träningen =)  i väntan på att Magnus ska komma med lite käk =)

Må väl alla där ute!!! <3


Min nya kärlek <3



Ibiza tyckte jag var tråkig i fredags.....


Första vårfikat på uteplatsen =)



Hästar vid ÖverJärva gård


Uteplatsen fri från höstlöv =) nu ska den inredas lite mer....
blir nog en till soffa till vänster med bord emellan.....


Har tränat så nu kan jag slappa i soffan med gott samvete!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar