söndag 13 mars 2011

En härlig Lördag!

En härlig dag var det igår, med frukostbak, uteaktiviteter, mässa och final i melodifestivalen 2011!
Och jag måste säga att det var väl ingen som jag kände WOW för direkt, åå den ska vinna, tycker att det var ganska lika, dom som röstar, de bidragen vinner, och är två tonårsidoler med så vet man innan att det skulle stå mellan Danny och Eric =) Eric´s låt är bättre än Danny´s, så då vann rätt låt =)
Granntjejerna på 7år skulle rösta på Eric, han är ju så snygg!!!! =)
Vi avslutade kvällen med en längre tur för att se om vi kunde hitta Noah.


Invigde KitchenAid tidigt på morgonen......


den jobbade på bra!!


så vi fick nybakat gott bröd till frukost!!


Sedan blev det en tur till Kista och mässa!!!


fanns fina arrangemang......

mycket blommor......


och tips på vad man kan göra.....


och självklart, massa shopping!!!!


Mitt favvo citat kommer hänga ute på våran uteplats i sommar.....


och jag ska följa mitt hjärta....

sedan blev det en promenad i solen........Häärligt!


och lite fix ute, så kom granntjejerna på besök, ville klappa vovven =D


våran innergård.



Dags för final, och vinnaren blev Eric Saade


mitt snygga linne!! Tackar Elin & Annamia!!


Sedan tog vi en extra tur runt i Frösunda....en vovve har sprungit bort och har funnits runt oss, ni som är ute i Solna, Bergshamra, Haga Norra, Kista, Sundbyberg, snälla ha ett extra öga!! Kolla in denna och ring om ni ser något..... Hitta Noah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar