lördag 19 februari 2011

Händelserik lördag med mycket syre! =D

Idag vaknade jag tidigt...somnade iof tidigt igår...så när klockan var 08 så hade man duschat, varit på långprommis med Ibiza så det var bara frukost som gällde =)
Kl 10 hade vi biljetter till Östasiatiska museét och Terrakottaarmén, var inte så stort som jag trodde, men väldigt intressant =)
Sedan blev det fika hemma och färd till Drottningholm, ett underbart ställe att åka till om man har hund, man får nämligen släppa dom på ett område i parken och dom tycker det underbart, vi med i solen =D
Blev en eftermiddag hemma med lite lunch, VM i slalom, packning och World Cup, fast jag somnade i soffan.... i 2 timmar...ojdå, Magnus väckte mig kl 18 och frågade om jag inte skulle vakna....hmmm blev en promenad ute så man vaknade till liv =)
Nu blir det mys och melodifestival, och förhoppningsvis är jag vaken längre än 22,30 idag =D





Ett hjärta till Magnus & Ibiza =<3


Magnus, en tidig och vacker februarilördag, -15 på Skeppsholmen!


En riddare, riktiga bjässar, 190-197cm!!!


En stad som sover....men är vacker!


En Jadegris, undrar vad den skulle kosta.....


Magnus i grottan.....


 
en hund från HAN dynastin....inte så vacker...ser mer ut som en gris...


Ibiza springer på Drottningholm


Hoppar och leker!


Roligast att lämna tillbaka, då får man godis =)


Sitter fint med vacker tass =)


Njuter i solen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar