måndag 10 januari 2011

Blidväder = skadeväder

Dags att blogga lite då, ett av dom få roliga sakerna idag!
Ja bara för att man var ute i friska luften och Stockholms stad inte sandar så var det isgata i hela Sjöstan igår.
Man fick gå saakta framåt, men det hjälpte inte...var på väg att ramla omkull så jag försökte balansera för att inte ramla....och plaaadask så ramlade jag i alla fall och sträckte till mig i ryggen =( bara för man inte skulle ramla...hade nästan varit bättre och ramlat direkt utan flax flax.... Men fick höra idag att jag inte var den enda som föll i Sjöstan, en annan hade ramlat och brutit revbenen....ja Stockholm...dags att sanda och jag måste köpa broddar!!!! Så idag har det blivit en dag i värmens tecken...duschar, fleeceplädar,tigerbalsam,alvedon och salvor...är bättre men har fortfarande ont i nacken =(

Här är i alla fall lite bilder från helgen!

En ängel...när snön var fin i fredags.....


guldgrävaren =) Kommer på fredag igen =), Tyvärr ingen guldgrävning då =(



Magnus började att packa lite......


vi fick ihop lite och en bokhylla blev slängd!


Jag packade ner lite skor jag inte kommer använda innan Mars.....


sen somnade dessa på golvet =)


Ulrik kom förbi och vi spelade Monopol....Ulrik vann!


Jag hittade gatorna jag ville köpa!! Men någon hann före GRRRR


Vi drack ett gott Italienskt vin =) Tack Berra!!


jag drattade omkull i halkan.....


och fick ryggont.....



detta blev min vän idag....luktar i hela lägenheten =)


som plåster på såren bokade jag en resa hit...till Helsingfors....


För att gå på denna konsert 17 Juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar