måndag 11 oktober 2010

Ny vecka och Nya tag...

Förlåt förlåt att jag inte har bloggat på en vecka...men helt plötsligt så ville någon elak varelse förstöra hela min förra vecka....försöker radera den, men innan vill jag TACKA mina underbara VÄNNER som stöttat mig, tack vare er så har jag orkat kliva upp ur sängen och gå till jobbet, ni är GULD värda!!! Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och ni vet vilka ni är!
Försöker ta nya tag denna vecka....här kommer lite bilder sen sist i alla fall.
Må väl alla! Jag har lärt mig vilka mina vänner är....

Ibiza en vacker höstdag i Sjöstan....


Gärdet.....


Stolt tjej på Gärdet!


Maskros....känns som sommaren fanns kvar....


Fiiin =)


En liten cupcake från Café Linnou!


Västerbottenostpaj...blev middag...MUMS!


Stockholm Beer & Whiskey festival 2010......


med många olika smaker.....


ganska städad =)


Ulrik & Magnus lurade med mig.....


och denna man gav mig kepsen..från Krönleins såklart!!! =)


dessa är gjorda av bartendern Marie =)


Jag och Guinessmannen.....


Snyggt röd om kinderna man börjar bli...=)

Svalka!! Fast vakten frös....han ville ha vantar...


denna whiskey blev jag lurad att dricka.....


av denna kille...men den smakade inte whiskey =)


Träffade även Oscar!


och det söta paret! =)


och dagen efter mår man som man förtjänar........


nu höstmys ute!!

2 kommentarer:

  1. tycker du är skitstark och hanterar det här så grymt bra...vi är alla stolta över dig och kommer fortsätta stötta dig sålänge du vill och behöver det....ta hand om dig! kram LG

    SvaraRadera
  2. ställ in dig på skratt och munterhet
    det hindrar tusen skador och förlänger livet
    william shakespeare[1564-1616]
    ps.fina bilder

    SvaraRadera